Komitmen FSKIK adalah untuk memberikan perkhidmatan yang cekap dan mesra dalam perkara berikut:

  • Memastikan Buku Panduan Akademik Fakulti diedarkan pada minggu pertama kemasukan pelajar baharu pada setiap sesi akademik.

 

  • Memastikan pelajar telah membuat pendaftaran semester melalui MyUPSI Portal dalam tempoh dua (2) minggu dari tarikh kuliah bermula pada setiap  semester pengajian.

 

  • Memastikan rancangan instruksional (RI) dan bahan pengajaran boleh diakses dalam MyGURU pada minggu pertama pengkuliahan.

 

  • Memastikan markah kerja kursus dipaparkan untuk semakan pelajar pada minggu ke-13 pengkuliahan.

 

  • Memastikan aduan pelanggan akan diberi maklum balas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja.

 

  • Memastikan perkhidmatan kaunter untuk sebarang pertanyaan dilayan dalam jangka masa lima (5) minit.

 

  • Memastikan sebarang permohonan kelulusan bagi menjalankan aktiviti diberi maklum balas dalam tempoh tujuh (7) hari bekerja.

 

  • Memastikan peralatan dan perkakasan untuk makmal/ bengkel/ stor/ studio sedia digunakan sebelum kuliah bermula.

 

  • Memastikan Senarai Dekan dipaparkan dua (2) minggu selepas kelulusan Mesyuarat Senat.

 

qrcode webupsi permohonan-online-ipta  logojpa2 mygov logomqa KPM Logo iim  1M MSC StatusRF 03

Privasi | Keselamatan | Penafian

Hak Cipta 2017 © Fakulti Seni, Komputeran & Industri Keatif
Tel : 05-4505921/5923/5970 | Fax : 05-4582615 | Email : admin@fskik.upsi.edu.my | Webmaster : maryati@upsi.edu.my